Autor: 021.rs

Novi Sad
05.04.2024.
09:35
Stranka slobode i pravde saopštila je da je veliki broj Novosađana primoran da sam očitava svoje strujomere.
  • Ime

    09.04.2024 16:11
    noz i pogaca

    nisu Vojvodjani kukavice , a nisu ni glupi. ko drzi noz a drzi i pogacu? kako se dolazi do pravednog resenja kad nema zastite? mislite da se ne zna sta se radi? pa to je milionska pljacka! sta cemo kad drzavi treba novac. Pronasli su sistem , a Boga mi i veste lopove. Neko mora da plati- ali videcemo kako ce biti ! Jeste da im sada ne mozemo nista, ali ne mogu pobeci.
  • Mickeee

    06.04.2024 14:12
    Nemate pojma. EPS nema veze sa ocitavanjem vec EDS odnosno Elektrodistribucija.
    Prvo proverite pa onda pisite
  • Koks

    06.04.2024 13:43
    Ima na sajtu EPS da se ostvari uvid u račun, prijavite se preko mejla. Kada se vrši očitavanje, a to je obično prve nedelje u mesecu, zapišete svaki dan stanje na brojilu. Potom proverite na sajtu EPS na kome se prikaže račun i tako kontrolišete da li je tačno očitano. Mislim da je ovo jasno i prestanite da palamudite više na ovu temu.
  • Boki

    06.04.2024 08:50
    Laz
    U mom slucaju ili u slucaju zgrade u kojoj zivim to zti pisete nije tacno. Pred par dana sam zatekao sluzbe ika koji ocitav i snima brojila u zgradi. Pored toga nije tacno da su racuni astronomski vec sas im rekao bih normalni.
    MANITE SE NEPROVERENIH PISANJA.
  • Bobs

    05.04.2024 19:34
    Očitavanje utrošenih kilovata
    Od avgusta prošle godine sami očitavamo, slikamo I šaljemo na mail... Do sada su zeznuli samo prošli mesec.. Poslala reklamaciju I dobili ispravljen račun. Sa njima nema druge. Pre toga smo se natezali i svađali putem mail-a... A slali smo na sve moguće i nemoguće adrese i izboksali ispravku računa od aprila 2023 do avgusta 2023....Od tada svakog 1. Ili 2. U mesecu fotkice i slanje na mail. Može se ako ste uporni i ne dozvolite da vas ignorišu. Uvek možete biti bezobrazniji i drskiji od njih i isterati stvari na čistač.
  • Moma

    05.04.2024 19:31
    @Ko
    Istinu ste napisali,gradjani Ns uvek su cekali drugog da im resi problem.Samo,nema vise drugog jer nema ljudi,odose i moraju sami. Zato placaju i pitaju dali jos treba,samo nas nemojte dirati! Takvi ljudi,nisu za nista bolje pocev od mene!
  • Milenko

    05.04.2024 19:13
    Samo sud
    Umesto da se okupe hiljade gradjana i tuzi ih za pokusaj pljacke, pa da vidis kako ce da se dovedu i red.
    Zasto bih ja radio njihov posao?
  • jovo s brkovi

    05.04.2024 18:10
    Boske like this
  • /

    05.04.2024 15:54
    /
    sure, sure mail i reklamacije. jos da vam neko poveruje.
    stanje se ostavlja u kutiju kod portira.
  • reklamacije@eps.rs 1

    05.04.2024 14:39
    Pošaljete sve što treba i dobijete odgovor da nisu nadležni, nemaju podatke i treba se obratiti firmi koja očitava. I šta onda, neka mi neko odgovori!
  • Arkadije

    05.04.2024 14:35
    Budi pametan
    Imam elektronsko očitavanje strujomera. Septembar 12000 dinara oktobar 56000 dinara. Poslata žalba odgovora nema od novembra meseca. Ispred Elektrodistribucije u Novom Sadu svaki dan red dužine 200 dvesta metara na bulevaru. Kamata se stalno pripisuje a račun uvećava.
  • Goran

    05.04.2024 14:19
    Da niste malo pogrešili? Slobodan Milivojev nema nikakve veze sa EPS....mešate babe i žabe... Naučite razliku izmedju EDS i EPS. Od EPS korisnici dobijaju račune i kupuju energiju... Šalter sala za reklamacije je EPS... Slobodan Milivojev je u EDS....
  • reklamacije@eps.rs

    05.04.2024 12:54
    Mejl
    Sve rešavam preko mejl adrese :
    reklamacije@eps.rs
    Navedete ED broj, ime i prezime korisnika, adresu korisnika i iznesete u kratkoj formi problematiku. Ne cekate u redu, "ne izlazite sa posla" , ne trošite svoje slobodno vreme...
    Najlakse je napadati i osudjivati, a rešenje postoji i tako je jednostavno.
  • Hm...

    05.04.2024 12:46
    Nije problem u tome što sami očitavamo brojilo prvog u mesecu i višu i nižu tarifu, šaljemo meilom EPS...Problem je u tome što to što im stiže na meil kao prijava stanja niko ne čita i ne obazire se na to, očitavanje od strane zaduženih lica se ne dešava, kada pošalju račun broj potrošenih kilovata se drastično razlikuje od onoga što mi kao građani zapisujemo ili slikamo brojilo pa šaljemo EPS-u.
  • Ko

    05.04.2024 12:26
    Ko
    nije ocitao struju do danaske seku struju i naplacuju kamate preko izvrsitelja! E Novosadjani...vecih kukavica nisam video od vas i opravdano vas svaka vlast ovako tretira! Ovo nije odgovornost vec kriminal i vi ste saucesnici u istom! Aj sada vristeci na saltere placajte reket kako bi vam bilo lakse. Brukaaaa i Sramotaaaa
  • Zole

    05.04.2024 11:22
    U nasoj drzavi kao da zakoni vise ne funkcionišu...odnosno primenjuju se samo na sitan narod.
  • Raša

    05.04.2024 11:17
    EPS
    "PA ŠTA"? Ja sam ga lično sredio.
  • Pantaamon

    05.04.2024 11:15
    Vratite nam Elektrovojvodinu
    Od kada je oteta Elektrovojvodina počeli su problemi. Oni se samo nižu nedomaćinskim odnosom EPS-a prema građanima Vojvodine. Mada verujem da je i u drugim delovima isto. Ovo skraćenje radnog vremena sa 18h na 14h je totalni bezobrazluk i nedomaćinski odnos. Mnogi ljudi rade, poslodavci ne puštaju lako da se izađe sa posla. Cilj je jasan: oteti što više novca, a usput onemogućiti žalbe. Užas! Jadni Novi Sade, vojvođani i ostali deo države.
  • vladaNS

    05.04.2024 11:03
    ?
    Mi na početku naselja Popovica več desetak godima imamo ugrađena brojila na daljinsko oćitavanje. Ono radi "perfektno" tako što angažovani momci od strane Epsa očitavaju utrošak a mnogi od nas šaljemo podatke i molimo Boga da neko ne permutira brojeve i pošaljenam račun pet-đest nula. Sada će botovi da nalupaju minuse a svako ko želi može se lako uveriti da je ovo istina. Pozdrav iz Vojvodine
  • NS

    05.04.2024 10:50
    Podbara
    Ja, na Podbari, sam očitavam struju u zgradi koja je useljena 2014.godine (znači nije nova zgrada, nije mala zgrada). Tako očitano brojilo šaljem e-mailom na "prijava.stanja" i uvek dobijem korektan račun.

    Prijavio sam se i da račun dobijam na e-mail, tako da više ne čekam da mi poštar zagubi račun, odnese 2 ulaza dalje (sve se ovo zaista dešavalo, i dalje se dešava), već dobijem kao pravi "dasa" račun tačno 15-og u mesecu za prethodni mesec.

    Čitanje brojila radim oko 2-3 godine, a pre toga sam bezuspešno pokušavao kroz žalbe, telefonske pozive, slanje žalbe poštom, lično odlazio na šalter,.. da izdejstvujem da mi se redovno očitava brojilo. Kad sam video da od toga nema vajde, jednostavno sam počeo sam da očitavam brojilo. Prvo sam mislio da na staklo ulaza zalepim papir sa očitanim brojilom (kao što smo radili pre 30 godina na vikendici), ali sam odustao i prihvatio ovo slanje e-maila kao normalno.
  • Tacno

    05.04.2024 10:50
    Sve tacno,za poslednjih 30 godina ovo nisam video,dolaze masovno gradjani sa ocitanim papiricima i cekaju u redu...ne postoji preduzece koje se nije urusilo ...tolike pare dobijaju i jos se bahato ne radi
  • Pogodi ko je

    05.04.2024 10:44
    I to da budemo sretni ako obracunaju. Odneses im pod nos i opet te zajebavaju. Nije vam valjala Elektrovojvodina pa uzivajte sa vasim EPS-om. Hteli ste ga. (Kao po pravilu sta god ima u imenu Srbija to ...)
  • Zare

    05.04.2024 10:44
    Ni Soprano im nije ravan!
  • Seba

    05.04.2024 10:35
    Pomoc
    Ako je malo za utehu evo email na koji mozete da posaljete reklamaciju..
    Ja sam slao resili su mi..mozda sam samo ima srece..
    reklamacije@eps.rs
  • Zos

    05.04.2024 10:12
    EPS
    Nije EPS platio "Montop" da očitavaju brojila. To vlasnici i potrošači plaćaju uz svaki račun. Postoji stavka na računu za tu namenu.
  • Dr

    05.04.2024 09:52
    Dr
    Sami su birali,i koji je sada problem? Normalno da ce vise placati,ako nisu do sada svatili,nikada i nejce!
  • Gile

    05.04.2024 09:44
    Prekardasilo!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna